Just nu i duschen

 
Just nu (eller ja igår faktiskt) så var det dessa som fick förgylla min dusch.
 
 
En salig blandning av märken och dofter kan jag lova.
 
Hår:
The Body Shop Rainforest Radianceschampoo - ska hjälpa håret att behålla stunden (?) Doftar gott men föredrar Moisture eller Shine i samma serie. Fritt från silikonerm sulfater, parabener och färgämnen.
 
Franck Provost - hårinpackning för färgat hår. Testades för första gången och spontant är den inte speciellt dryg men gör håret väldigt glansigt.
 
Kropp:
Barnängen Shower + lotion - En flaska som köptes i samband med en resa när jag och mina två resesällskap glömt packa duschkräm. Helt okej och krämig, men den här + lotion känslan uteblir på mig iaf.
 
Ansikte:
Oriflame Pure Nature - Helt underbar rengörings gel som verkligen tar bort all makeup och inte torkar ut huden.
 
Oriflame Essentials Scrub Wash Gel - Doften på den här scruben är helt underbar och jag jag gillar känslan av scrubkornen. En ny favorit i duschen.
 
Titania Purifying Mask - Denna kommer ni få läsa om i ett nytt inlägg snart och jag kan säga att den redan efter första användningen ligger i papperkorgen. Gissa varför?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0