Just nu i duschen

Varför har jag övervägande rosa duschprodukter när jag egentligen inte ens tycker om rosa? När det kommer till skönhet får det gärna vara rosa av någon konstig anledning.
 
Detta användes i alla fall senaste duschen.
 
 
Soap & Glory Clean on Me
En trevlig duschtvål som luktar härligt av Soap & Glorys klassiska doft.
 
Radox Shower Smoothie
En härlig scrub/gel med lite härlig riv och som är otroligt krämig.
 
Oriflame Nature Secret Schampo och Balsam
Använder den mot torr hårbotten och är inte överfötjust, har tidigare använt en mot fett eller normalt hår som jag gillar mer. Doftar dock gott och gör håret rent, men mitt nuvarande blekta hår vill ha lite mera fukt än denna ger.
 
Shiseido Ibuki rengöring
Rengöring som min hud älskar. Tar bort makeup effektivt och lämnar huden mjuk och smidig. Att använda den är rena lyxen och den är dryg som attan. Kommer gråta när mitt prov tar slut.
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

nyfiken på soap & glory :) inte testat ngt där ifrån =D

2014-03-06 @ 19:29:17
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0