10 tomma - 4

Jag har försökt att ta slut på alla de där slattarna som samlats på hög senaste tiden och helt plötsligt kunbde jag rensa ut massor av tomma flaskor och burkar. Så fruktansvärt skönt, för när man kastar tomma burkar och holkar så lämnar det ju rum för nya inköp, eller hur?
 
Den här högen blev det som hade samlats i badrummet senaste tiden
 
 
Aussie 3 minute Miracle Frizz Remedy
Min favorit i inpackningsväg just nu, jag föredrar dock en av de andra sorterna, men alla 3minutersinpackningar från Aussie är bra. Mitt hår gillar dem och framförallt min hårbotten. Perfekt till vardags.
 
Oriflame Nature Secrets Shampo & Balsam Apple & Elderflower
Ett shampo och Balsam som jag kommer bra överens med. Mitt hår känns rent och luftigt. Min hårbotten mår bra. Tror det här var min andra eller tredje flaska och minns jag rätt har jag iaf en uppsättning till hemma. Doften är frisk och härlig så känns perfekt att ta fram en ny sedan när våren börjar komma.
 
Oral B Glamorous Shine
Tandkräm från Glossyboxen. Det blir ett "mjäh" i betyg, ingenting jag köper igen.
 
Rituals Yogi Flow Duschskum
En härlig duschtvål i skumform, även doften är riktigt härlig, har en till i samma doft hemma och några andra för känslan av skummet är vardagslyx.
 
Aussie Miracle Moist Schampo
Ett schampo som jag gillar, jag har ju stora problem med min hårbotten, men det här fungerar bra och håret blir glansigt och fint och håller sig rent länge.
 
Radow Shower Smothie
En härlig krämig scrub som doftar så sjukt gott.
 
Rituals Hamman Hot scrub
En eucalyptusdoftande scrub som gör huden bäbismjuk, det här var bara en testpåse men vill klart köpa en fullstor nån dag.
 
Original Source Handtvål
Den här är egentligen inte slut, utan jag har bara fyllt på min pumpflaska på handfatet med denna, men när den är slut på riktigt har jag kastat förpackningen för länge sen så den får följa med nu ändå.
En krämig handtvål som luktar så fruktansvärt gott.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0