091118

Idag blev det inga bilder alls, var stressad då jag gick upp två timmar efter väckerklockan ringde och sedan blev det jätteenkelt och ljust och det var alldeles för mörkt för att få fina bilder. Blev Nox och Trax, en ny kombo som jag gillar.
Min hy har uppror, snustorr ena sekunden för att vara jättefet i nästa och flagar som om jag varit i Thailand i några veckor. Min rengöring håller på och ta slut och mitt ansiktsvatten sjunger även den på sista versen så det kan bli en dyr månad framöver om jag ska fylla på med samma som jag har nu.

Längtar fortfarande på att få min beställning jag skrev om tidigare, enligt hemsidan är leveransen två till fem dagar, om de håller sig till dne nedre gränsen kanske jag har mina små burkar redan imorgon, då kanske jag till och med hinner testa lite innan jag drar iväg på äventyr i helgen.



Skulle vilja göra en sminkning med det blå glittret, till en mörk sotning med Rec ifrån MUS och kanske lite av Sea en mineralskugga ifrån Make up Cosmetics. Var länge sedan jag använde deras pigment, kanske ska ta och rota fram dem och leka lite, de är skitsnygga men jag är för lat för att plocka fram dem under vissa perioder så de faller i glömska, trots det har jag många favoriter hos dem,  Diamond Green var en skugga jag använde riktigt flitigt i somras och även Sea en kanonsnygg blå skugga med massor av guldskimmer.

Får se vad jag kan komma att hitta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0